Odločili smo se, da bo sms poštar naše novo marketinško orodje
V svojem podjetju smo iskali rešitev, kako najhitreje obveščati kupce o novostih in med iskanjem izvedeli, da je sms poštar lahko odlična rešitev za to. Pregledali smo še ostale ponudnike, ki smo jih našli na spletu. Bilo jih je kar nekaj, ampak so bili večinoma ponudniki izven Slovenije. Sicer so imeli zelo zanimive ponudbe, ampak nas je motilo predvsem to, da ni Slovenski ponudnik, kar bi lahko v nekaterih primerih pomenilo lahko oteženo delo.
Nekaj le nazaj, ko sem v nekem podjetju postavljala sms marketing, Slovenija še ni imela nič primerljivega. Tudi za opcijo sms poštar sem komaj pred kratkim izvedela. Sicer pa že nekaj let ne delam na sms rešitvah in niti ni bilo možnosti, da bi mi sms poštar prišel v tem času prav.
Po dolgem preverjanju ponudnikov smo se vendarle odločili, kateri bo za nas pravi. To je bil sms poštar, saj je najbolje ustrezal našim željam. Dogovorili smo se, da so nam poslali ponudbo, ki smo jo takoj potrdili, saj je bila res zelo ugodna in v zelo kratkem smo prejeli vse dostope za uporabo storitve. Kot so napovedali, je bilo res, da uporaba ni bila niti najmanj zahtevna in smo zelo hitro uredili vse nastavitve ter pripravili vse za delo. Kar je bilo res odlično.
V naslednjem tednu smo že načrtovali prve marketinške kampanje, s katerimi bomo lahko še povečali prodajo. Pripravili smo vsa besedila in tudi v spletni trgovini uredili vse akcije z vpisi. Najbolj so bili pomena besedila in akcijske cene, da se vse ujema in bo prišlo do kakšnega zavajanja kupcev. Vse te priprave so kar nekaj časa trajale, da smo jih uredili saj je bilo treba res ogromno stvari preveriti, da so res do potankosti urejene. Ko bomo uredili, da bo sms poštar poslal več kot tisoč sporočil, popravki ne bodo več možni v samem sporočilu.