Selitev v nov klicni center je bila uspešna
Ko je bil klicni center v celoti pripravljen, se je začela selitev. Podjetje, ki smo ga najeli, da je uredilo celotno prenovo, je svoje delo zaključilo sedaj, se moramo pa preseliti v nov in svež klicni center, ki smo ga že prav težko pričakovali. Nekaj računalniške opreme je nove in je že tam. Vsa napeljava je tudi že urejena in v delujočem stanju. Čeprav imam vseeno občutek, a bo v prvem tednu kar precej tehničnih nevšečnosti.
Odločili smo se, da se bomo selili postopoma. Ta teden se bo najprej preselil en manjši del ekipe, ki obsega klicni center, da bo delo čim manj trpelo. Ko se bo ta ekipa popolnoma klimatizirala, se bo pa še ostali del postopoma preselil. Vseeno imamo toliko naročnikov, da ne moremo dati preveč dela na odmor. Nekatere stvari smo lahko dali, nekatere pa žal ne. Ampak saj je razumljivo. Vedno bodo nekatere stvari, ki bodo bolj prioritetne kakor ostale in s tem ni čisto nič narobe. Kakšna dva tedna bo šlo za to, da se popolnoma uskladimo in potem bo delo steklo naprej popolnoma po načrtih. Sicer pa mislim, da ne bi smelo biti večjih zaostajanj. Glede na to, da nam je podjetje, ki je urejalo prenovo in postavljanje opreme vse tako dobro uredilo, močno dvomim, da bi bile kakšne večje težave za urediti dodatno.
Kor sem napovedala je bil naš klicni center v celoti preseljen v dveh tednih. V tretjem tednu je delo potekalo še skoraj normalno in nemoteno. Nekaj prilagajanj je seveda vseeno bilo, ampak nič kaj drastičnega. Vsaka selitev vedno pobere nekaj časa za prilagajanje in ta ga je vsekakor še malo vzela.
Po slabem mesecu sem končno zadihala tudi jaz in končno lahko začela nemoteno delo. Vse, kar sem morala uskladiti, da je klicni center v polnem obratovanju, je urejeno in sedaj se lahko posvetim le svojemu delu.